האתר ידאג לאספקת הזמנה שבוצעה באתר לכל מקום עליו יסכימו הצדדים בעת ביצוע ההזמנה באתר.
הזמנות שבוצעו באתר יטופלו ויסופקו בהתאם ללוחות הזמנים בהתאם למפורט להלן:
עד 21 ימי עסקים באמצעות משלוח עד כתובת הלקוח;
עד 14 ימי עסקים באמצעות איסוף מנקודות חלוקה;
עד 14 ימי עסקים באמצעות איסוף עצמי, בתיאום מראש, לאחר קבלת הודעה שהמשלוח מוכן לאיסוף.
״יום עסקים״ – ימי ראשון עד חמישי, להוציא ימי שבתון של כלל המשק, ערבי חג וימים בהם הבנקים בישראל לא עובדים.
עלות ההזמנה אינה כוללת את עלות המשלוח. עלות המשלוח עשויה להתעדכן מעת לעת בהתאם לאמור בעת ביצוע ההזמנה באתר.
האתר רשאי לקבוע סכום מינימום להזמנה באתר.
במקרה שבו מוצר שהוזמן באתר אינו זמין במלאי, האתר יעדכן את המזמין. במידה והמזמין לא יהיה זמין, האתר ישלח את ההזמנה ללא המוצר החסר.
האתר אינו מבצע הובלה ואספקה מעל לקומה שנייה, בבניינים ללא מעלית, או הובלה המצריכה טיפול מיוחד (כגון מעברים צרים, צורך במנוף וכד'). במקרה כזה, על הלקוח לבצע איסוף והובלה באופן עצמאי, או לעדכן את האתר מראש, על מנת שינסה למצוא פתרון. יובהר כי האתר יעשה כמיטב יכולתו על מנת למצוא פתרון, אך אינו מתחייב לכך. הובלות מיוחדות יהיו כרוכות בעלות נוספת. במקרה בו הלקוח לא יעדכן על כך את האתר מראש, והאתר יבצע הובלה כרגיל, האתר שומר לעצמו את הזכות לגבות את העלות המלאה עבור ההובלה.
במידה והלקוח לא יהיה נוכח בביתו בעת הגעת השליח, בשעה שתואמה אתו מראש, ההזמנה תוחזר ותשלח פעם נוספת לאחר תשלום דמי משלוח נוספים על ידי הלקוח.
במקרה שהלקוח יציין בהזמנה או לאחר מכן כי הוא מסכים שההזמנה תושאר ליד הדלת או אצל שכן ששמו נקוב בהזמנה, האחריות הבלעדית הנובעת מהשארת מוצרים ליד הדלת או אצל שכן, כאמור לעיל, תהא של הלקוח.
במקרה של בחירת אספקה על ידי איסוף מנקודת חלוקה, המשלוח יישלח לנקודת חלוקה של חברת השליחויות שעימה יעבוד האתר בעת הרלוונטית לאספקת המשלוח, בהתאם לכתובת הלקוח שהוזנה על ידו בעת ביצוע ההזמנה באתר.
האתר אינו מתחייב כי נקודת החלוקה תהיה נקודת החלוקה הקרובה ביותר אל כתובת הלקוח. נקודת החלוקה שנקבעה בעת ביצוע ההזמנה עשויה להשתנות לנקודת חלוקה אחרת. ללקוח לא תהיה כל תביעה ו/או טענה ו/או דרישה כלפי האתר בגין נקודת החלוקה אליה תסופק ההזמנה.
עם הגעת המשלוח לנקודת החלוקה תישלח ללקוח הודעת SMS למספר הטלפון הנייד אותו ציין הלקוח בעת ביצוע ההזמנה. בהודעה יצוינו פרטים בנוגע למשלוח ולנקודת החלוקה. הלקוח יאסוף את המשלוח בתוך פרק הזמן שיצוין בהודעת ה- SMS. במקרה שהלקוח לא יאסוף את המשלוח, יוחזר המשלוח לאתר והלקוח יחויב במלוא דמי משלוח.
אספקת הזמנות תתאפשר בכפוף לתנאים הבאים:
ישנה נגישות סבירה למקום ההזמנה;
האתר (לרבות חברת השליחויות שלו) מבצע חלוקה באותו אזור;
אם מדובר בארגון, מוסד, קיבוץ או ישוב שלא ניתן להגיע אליהם ללא אישור מיוחד ו/או שאין בהם רישום מוסדר של רחובות ו/או מספרי בתים, ההזמנה תימסר לנקודת החלוקה המרכזית באותו המקום.
האתר לא יהיה אחראי לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שיגרם כתוצאה של:
כוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטת האתר;
מסיבות הקשורות לחברת השליחויות ו/או לנקודות החלוקה;
סגירת המשק כך שפעילות האתר ו/או ספקיו ו/או נותני שירותיו יפגעו, מכל סיבה שהיא.