1. קטלוג מוצרים
  2. פרוייקטים בעיצוב אישי
  3. /
  4. הפרוייקטים שלנו

אבסטרקט ירוק זהב 4

סט 3 תמונות זכוכית מידות 80x120 ס״מ
מחיר: 1,800
הוסף לסל
קניה מהירה

למה לקוחות קונים אצלנו?

אלופים

בתחום

משלוחים

מהירים

קנייה

מאובטחת

לא מצליחים לרכוש?
אנחנו פה בשבילכם

״תודה לך אנחנו אוהבים מאוד, 
ואני בטוח ימשיך לעבוד איתך🙏״

״אני עוד בעננים מתרגשת שמחה ממש,
ממש תכשיט לבית התמונות הרימו תבית ברמה הגבוה ביותר.
תודה רבה רבה זכיתי שהגעתי אליכם הן ביופי של התמונות מספר 1  והן במקצועיות של אנשים זהב.״

״עבודה יפה ומושלמת ממש,
שאפו כל הכבוד ממליצה לכולם עליך🥰🥰״

  1. מדיניות משלוחים: 
    1. האתר ידאג לאספקת הזמנה שבוצעה באתר לכל מקום עליו יסכימו הצדדים בעת ביצוע ההזמנה באתר.
    2. הזמנות שבוצעו באתר יטופלו ויסופקו בהתאם ללוחות הזמנים בהתאם למפורט להלן: 
      1. עד 21 ימי עסקים באמצעות משלוח עד כתובת הלקוח;
      2. עד 14 ימי עסקים באמצעות איסוף מנקודות חלוקה;
      3. עד 14 ימי עסקים באמצעות איסוף עצמי, בתיאום מראש, לאחר קבלת הודעה שהמשלוח מוכן לאיסוף.
    3. ״יום עסקים״ – ימי ראשון עד חמישי, להוציא ימי שבתון של כלל המשק, ערבי חג וימים בהם הבנקים בישראל לא עובדים.
    4. עלות ההזמנה אינה כוללת את עלות המשלוח. עלות המשלוח עשויה להתעדכן מעת לעת בהתאם לאמור בעת ביצוע ההזמנה באתר. 
    5. האתר רשאי לקבוע סכום מינימום להזמנה באתר.
    6. במקרה שבו מוצר שהוזמן באתר אינו זמין במלאי, האתר יעדכן את המזמין. במידה והמזמין לא יהיה זמין, האתר ישלח את ההזמנה ללא המוצר החסר.
    7. האתר אינו מבצע הובלה ואספקה מעל לקומה שנייה, בבניינים ללא מעלית, או הובלה המצריכה טיפול מיוחד (כגון מעברים צרים, צורך במנוף וכד'). במקרה כזה, על הלקוח לבצע איסוף והובלה באופן עצמאי, או לעדכן את האתר מראש, על מנת שינסה למצוא פתרון. יובהר כי האתר יעשה כמיטב יכולתו על מנת למצוא פתרון, אך אינו מתחייב לכך. הובלות מיוחדות יהיו כרוכות בעלות נוספת. במקרה בו הלקוח לא יעדכן על כך את האתר מראש, והאתר יבצע הובלה כרגיל, האתר שומר לעצמו את הזכות לגבות את העלות המלאה עבור ההובלה. 
    8. במידה והלקוח לא יהיה נוכח בביתו בעת הגעת השליח, בשעה שתואמה אתו מראש, ההזמנה תוחזר ותשלח פעם נוספת לאחר תשלום דמי משלוח נוספים על ידי הלקוח.
    9. במקרה שהלקוח יציין בהזמנה או לאחר מכן כי הוא מסכים שההזמנה תושאר ליד הדלת או אצל שכן ששמו נקוב בהזמנה, האחריות הבלעדית הנובעת מהשארת מוצרים ליד הדלת או אצל שכן, כאמור לעיל, תהא של הלקוח.
    10. במקרה של בחירת אספקה על ידי איסוף מנקודת חלוקה, המשלוח יישלח לנקודת חלוקה של חברת השליחויות שעימה יעבוד האתר בעת הרלוונטית לאספקת המשלוח, בהתאם לכתובת הלקוח שהוזנה על ידו בעת ביצוע ההזמנה באתר.
    11. האתר אינו מתחייב כי נקודת החלוקה תהיה נקודת החלוקה הקרובה ביותר אל כתובת הלקוח. נקודת החלוקה שנקבעה בעת ביצוע ההזמנה עשויה להשתנות לנקודת חלוקה אחרת. ללקוח לא תהיה כל תביעה ו/או טענה ו/או דרישה כלפי האתר בגין נקודת החלוקה אליה תסופק ההזמנה.
    12. עם הגעת המשלוח לנקודת החלוקה תישלח ללקוח הודעת SMS למספר הטלפון הנייד אותו ציין הלקוח בעת ביצוע ההזמנה. בהודעה יצוינו פרטים בנוגע למשלוח ולנקודת החלוקה. הלקוח יאסוף את המשלוח בתוך פרק הזמן שיצוין בהודעת ה- SMS. במקרה שהלקוח לא יאסוף את המשלוח, יוחזר המשלוח לאתר והלקוח יחויב במלוא דמי משלוח.
    13. אספקת הזמנות תתאפשר בכפוף לתנאים הבאים:
      1. ישנה נגישות סבירה למקום ההזמנה;
      2. האתר (לרבות חברת השליחויות שלו) מבצע חלוקה באותו אזור;
      3. אם מדובר בארגון, מוסד, קיבוץ או ישוב שלא ניתן להגיע אליהם ללא אישור מיוחד ו/או שאין בהם רישום מוסדר של רחובות ו/או מספרי בתים, ההזמנה תימסר לנקודת החלוקה המרכזית באותו המקום.
    14. האתר לא יהיה אחראי לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שיגרם כתוצאה של:
      1. כוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטת האתר;
      2. מסיבות הקשורות לחברת השליחויות ו/או לנקודות החלוקה;
      3. סגירת המשק כך שפעילות האתר ו/או ספקיו ו/או נותני שירותיו יפגעו, מכל סיבה שהיא.
  1. מדיניות החזר, שינוי וביטול הזמנות:
    1. בקשה להחזר, שינוי או ביטול עסקה יועברו לאתר באחד מאמצעי ההתקשרות המופיעים בתחתית התקנון. 
    2. החזר, שינוי או ביטול הזמנה יתאפשרו בהחזר כספי או בהחלפה בטווח זמן של עד 14 יום לאחר קבלת הלקוח את ההזמנה.
    3. ההחזר הכספי יעשה באמצעי התשלום שבו ביצע הלקוח את ההזמנה.
    4. במידה וההחזר, השינוי או הביטול יתבקשו לאחר 14 יום מקבלת ההזמנה, בקשה להחזר, שינוי או ביטול עסקה יתאפשרו בכפוף לשקול דעתו הבלעדי של האתר. 
    5. החזרה, שינוי או ביטול יאושרו לאחר שהלקוח יקבל הודעה בכתב מהאתר המאשרת זאת.
    6. במקרה שהחזר, שינוי או ביטול נעשו מפני שהלקוח התחרט (ולא עקב פגם או אי התאמה) ואושרו על ידי האתר:
      1. על הלקוח להשיב את המוצר לאתר כאשר הוא במצבו כפי שקבל אותו, ללא נזק או פגם;
      2. המוצר יוחזר בצירוף חשבונית עסקה או הוכחת עסקה;
      3. העלויות הכרוכות בהחזרת ההזמנה תחולנה על הלקוח;
      4. יגבו דמי ביטול בגובה 5% מסכום המוצר או בסך 100 ש״ח (לפי הנמוך מבניהם). 
    7. לא יתאפשר ביטול, שינוי או החזר של מוצרים בעיצוב אישי, אשר מיוצרים במיוחד עבור הלקוח בהתאם לדרישות מיוחדות, והלקוח לא יהיה זכאי להחזר כספי כלשהו.
    8. במקרה שהחזר, שינוי או ביטול נעשו עקב פגם במוצר, האחריות לאיסוף או החלפת המוצר הפגום מהמקום בו נמסר, תחול על האתר.
    9. מוצר שיוגדר כפגום על ידי הלקוח ייבדק על ידי האתר. במידה ולאחר בדיקת האתר המוצר ימצא תקין ו/או שהפגם נעשה לאחר קבלת הלקוח את המוצר כתוצאה של שימוש שאינו סביר, הלקוח לא יקבל החזר כספי ויהיה באפשרותו לבקש את שליחת המוצר חזרה אליו בכפוף לתשלום דמי משלוח פעם נוספת. 
    10. האמור בתקנון כפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.
סל קניות
logo בניית אתרים